Wycieczka do Sandomierza

sandomierz1 czerwca 2016r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Sandomierza. Brały w niej udział klasy: 1a, 1b i 2b.

Wyjazd rozpoczął się zbiórką na parkingu i sprawdzeniem listy uczestników. Kiedy dojechaliśmy na miejsce pierwszą atrakcją

był rejs statkiem po Wiśle. Moim zdaniem uczestnikom podobała się również katedra Narodzenia Najświętszej Maryi Panny. Znajduje się w niej 12 obrazów (przedstawiających każdy miesiąc). Następnie zwiedzaliśmy tajemnicze, sandomierskie podziemia i słuchaliśmy legend. Podczas wolnego czasu na rynku mieliśmy szczęście zobaczyć akcję kręcenia jednej ze scen do serialu pt. „Ojciec Mateusz”. Odważna koleżanka Klaudia zdołała nawet zrobić sobie zdjęcie z jednym z aktorów. Potem zwiedziliśmy zbrojownię a następnie poszliśmy do wąwozu królowej Jadwigi. Na końcu tej wycieczki odwiedziliśmy seminarium duchowne. W czasie powrotu do Frysztaka wstąpiliśmy do MacDonalda gdzie po długo oczekiwanym posiłku ruszyliśmy w dalszą podróż.

Wszyscy zmęczeni i szczęśliwi powrócili do domów.